Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jul 2024 13:35:34 +0300

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/08939 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Randvere küla, 11250 Viimsi-Randvere 
tee L2// Krati tee L1// Suurekivi tee L1, Harju maakond, Viimsi vald, 
Randvere küla, Suurekivi tee L1 (Kanalisatsioonitorustik, Sademeveetorustik) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustik § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27052187>  (menetlus nr: 
441142), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (ESTELLA-MARIE KÕIV) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister